xazall 6 Haftalık hamileyim. 6 haftalık olan hanımlar nasılsınız neler yaşıyorsunuz? Bende sadece ara sıra karın ağrısı ve kasık ağrısı oluyo sizde durumlar nasıl? 😍🤍 🤰🏽
Civciv54 xazall benimde karın ağrım geçti ama bugün acayip belim ağrıyor umarım normaldir. Henüz doktora da gidemedik
Nlfrr21 Civciv54 bende de ara ara bel agrisi oluyor doktora sordum normal bunlar dedi ama hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah bebislerimiz:)
gggg1000 Benimde sağ kasığım ağrıyor birde çok fazla olmasada midem bulanıyor ama kusamıyorum. Her şey normaldir umarım. Sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz inşallah
Bidemet Bende 6+2 bu çarşamba kalp atışını duymaya gideceğiz karnım 2 gündür ağrıyor endişe ediyorum bel boşluğum agriyor