Diladeniz2 selamlar bizim de aynı şekilde bugün kontrolümüz vardı. Kalp sesimizi duyduk çok şükür. Doktorum hafif kanama alanım olduğunu ve vajinama doğru gittiğini bugün lekelenme görebileceğimizi söyledi, dediği gibi akşam kahverengi renkte lekelenme yaşadım tabii ki aşırı korktum ama şimdilik progestana devam zaten olabilir bugün demiştim dedi. Yatıyorum sürekli sanırım kırmızı olması tehlikeliymiş şükür ki koyu kahverengi. Sizin durumunuz nasıl ? Ek yaptığınız bir şey var mı ?