Senoss ben henüz 24+5teyim hiç beklemiyorum kendimden öyle seyler hafta küçük olunca ama fazla hareketli olmasına alıştım bir anda böyle olunca insan aşırı tedirgin oluyo ya yeri daralınca kim bilir neler düşünürüm hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza bi alsaydık gözümün önünde olsun uyumamaya razıyım 😔 sana da ramak kalmış bence gözle görülebilir şekilde bundan sonra görürsün diye düşünüyorum ☺️