simsekannesi Kizlar 20+4 haftalık hamileyim. Hamilelikte dikkat edilmesi gereken gıdalardan uzak duruyorum. Ama sürekli sucuk yiyesim geliyor, yemiyorum. Hamilelikte böyle sorun yaşayan var mı
Havvakc simsekannesi iyice pişirp yiyebilirsiniz. Ben yiyorum. Zaten her gün yenmez arada bir şey olmaz
kimoldugunubilirsinsen simsekannesi işlenmiş gıdalar yasak hamilelikte. Fakat kimisinin doktoru izin veriyor. Ben iyi pişmiş kasap sucuğu yemiştim
Pembesarelle2 simsekannesi Bana doktorum kasap sucuk yiyebilirsin dedi güzel pişmiş şekilde market olanlara izin vermedi
Ozlem1993 simsekannesi ilkindedd yedim şimdide yiyorum Allah için birley olmadı ne istiyorsa canınız yiyin aşırı olmadıkca hiçbir sorun yok ayrıca bahratlı diye yanma oluyor bende şurup içerek geçiriyorum
Esrackc simsekannesi abartmadıkça bişey olmaz yaa iyi pişirip yiyin ben yiyorum tost vs içinde. Önce sucukları pişiriyorum öyle koyuyorum.
ZelihaTkcnn simsekannesi Ben 38 haftamdayım kasap dana sucuk yedim her canım istediğinde sadece iyice pişir okadar
Dilarademiryurek simsekannesi iyi pişmiş sucuk yiyebilirsiniz ama sosis ve salam türü yiyemezsiniz tam pişmediğinden tehlikeli oluyor
Kubradagdevren Dilarademiryurek yaa benim de canım bu ara sosis istiyor normalde ağzıma sürmem ama bu hot dog tarzı fast foodlar aşırı ilgimi çekmeye başladı
Dilarademiryurek Kubradagdevren maalesef fermente ve işlenmiş ürünler yememelisiniz büyük risk içeriyor bebeğinizin sağlığı açısından iyi değil mesela ben de canınız çekmez umarım midyeyi çok severim hamileliğimde de çok aşerdim ama bir şey olmaz bir taneden diyip riske atıp yemedim bu tür şeylere dikkat etmek gerekiyor
Fatmac Dilarademiryurek güvenilir kasaptan alınan sucuk neyse de midyeden kesinlikle uzak durmalısınız. Denizin tüm pisliğini içine alan bir canlı. Pislikle beslenen bir tür. Çok çok tehlikeli.
Kubradagdevren Dilarademiryurek evet çok haklısınız ama insan nefsi işte bende yemedim ne olur ne olmaz diye iyiki de yememişim inanın tadını bilmem desem yeridir zaten
Haticeburak06 simsekannesi evet uzak durulması gerek ama kendimi hiç kısıtlamadım hiçbi konuda canım istediğinde ayda 2 kere fln yiyorum 32+5iz hiçbi sorun yaşamadım çok şükür
Fatmac simsekannesi güvendiğim kasaplardan alıp iyice pişirip yedim. Hiç bir sorunla da karşılaşmadım. Sürekli olmadığı sürece bir kaç kere yemekten bir şey olmaz bence.
Dilarademiryurek Fatmac pislikle beslenen bir tür olduğundan değil içinde civa bulundurduğundan yenmemesi gerekir aynı durum dip balıkları için de geçerli