Kızlar 48 günlük bebeğim var ve malum yarın bayram eşimin ailesi kalabalık bir aile yarın büyük babannelerinde toplanacaklar ve ben korkuyorum bebeğime hastalık bulaşmasından bir sürü kişi illa ki bebeği görmek isteyecekler dokunacaklar vs. Düşüncesi bile beni korkutuyor eşime diyorum gitmeyelim diye sen çok evham yapıyosun çok pimpiriklsin her seferinde böyle yapıyosun falan dedi kızdı ben giderim sen kal o zaman dedi sizce ne yapmalıyım