Jsjkskklsls Kız cocugum oldu ama kilosu vr boyu ıyı olmasına ragmen cok zayıf duruyor neden böyle bilen yorum yapabilir mı🤗
Esrackc Jsjkskklsls doktor bir sorun yok dediyse takmayın kafaya kilo çok da iyi bişey değil zamanla toparlar bebiş
06Pembemavi80 Jsjkskklsls kız bacım benim 2800 mu 2900 mu neydi boyu uzundu hem küçük hem zayıf 1 hafta altını falan değiştiremedim. Senin bebeğin iyi emdikçe kilo alır kilo durumuna bakarlar hep sağlık ocağı izlemlerinde zaten sen bol bol emzir tosbik gibi olur 🙈😁
mavikalpvemavikalp Jsjkskklsls sen evham yapıyor olabilirsin kilosu boyu yerindeyse sıkıntı olmaz Bebek daha yeni yani normal😊😅
Baahar4549 Jsjkskklsls boy ve kilo normal aralıkta şuan. Yeni doğan tabi ki zayıf ve küçük gelecek gözüne.