Japonmuhendis Kasık değil ama eskiden hani bağırsaklarımızın olduğu yerde 😂 böyle tarif edebilirim. Böyle gaz sancısı gibi bir sancı üşütmüşte olabilirim, sizde de oluyor mu öyle… Bazen üstüne bebeğin hareketleri de ekleniyor 😂