feridelevent_08 Bugün 2. günüm yumurtluyorum kasıklarımda ağrı var artı sağ böbreğimde de batmalı ağrı var özellikle derin nefes alırken batıyor yaşayan varmı yumurtlamayla alakalı olabilir mi ?
ilkimnur feridelevent_08 merhaba ay ı durumu yaşıyorum şu anda. Yumurtlamamın 2. günü kasıklarımda ve sağ böbreğinde inanılmaz bir ağrı var. Sizin nisan ayında olmuş. Neden olduğunu öğrenebildiniz mi ?
feridelevent_08 ilkimnur ben o ay hamile kalmıştım ama maalesef kimyasalla sonuçlandı . 7 8 kere kimsala gebelikten sonra tüp bebeğe başladık Allahın izniyle eylülün 2. haftası transferim var 🤲🏻❤️
ilkimnur feridelevent_08 bakalım inşallah benimde gebelikle sonuçlanır 🌸umarım transferiniz başarıyla gerçekleşir. rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin size inşallah herşey gönlünüzce olsun 🙏🙏