Bir_nazenin01 21 gün önce bebeğimi kaybettim 11+4 haftalıktı ama hâlâ atlatamadım doktorum 3 ay sonra hsg istedi perde den şüphelendi sanki bir daha gebe olamayacakmışım gibi hissediyorum… 🥺
metemom_ Bir_nazenin01 canım tabiki böyle şeyler hissedebilirsin ama bak hamile kalmışsın bir kere bir kaç küçük tedaviyle de sağlıklı bir gebeliğin olur inşallah aklına kötüyü getirme hiç hamilelik duygunu tatmamış insanlar da var ümidini kaybetme
Kardelenylmz Bir_nazenin01 başın sağ olsun canım benim öyle düşünme evet çok zor yaşadığın şey ama kendini strese sokma öyle düşünme olur bir daha bebeğim neden olmasın 🥺
Bir_nazenin01 metemom_ evet çok şükür doğal yolla gebe kalmıştım düşündüğümüz ilk ay hemde ama bilmiyorum çok üzülüyorum ve bu 3 ay hiç geçmeyecek sanki öyle geliyor
Bir_nazenin01 Kardelenylmz Allah razı olsun inşallah buralara tekrardan hamileyim diye post atarım bir gün 🤍🤍
metemom_ Bir_nazenin01 bak ne güzel içini böyle ferahlat inşallah herşeyin en iyisi en güzeli olur senin için 💗
Kardelenylmz Bir_nazenin01 inşallah canım benim sen moodunu yüksek tut güzel şeyler düşün ki güzel şeyler olsun🙏🏻🙏🏻🧿