Kızlaaarrr selam 15 Nisan da doğumum var minnosa artık kavusma zamanı.. Sezaryen doğum olacağım ama henüz anestezi doktoru ile görüsme sağlamadık son muayene de görüsme olacak. Spinal doğum istiyorum. Anestezi bölümü neye göre doğum sefilleri belirliyor ve o gün yapılacak işlemler neler yardımcı olur musuunuz.. çok stresli ve gerginim 🥲🙄