Acklmn 2 hafta önce 21 haftalık bebeğimi fetal anomali nedeniyle kaybettm bebeği aldık ama plasenta patolojiye gönderdiler sonuçlar çıkmış ama doktor bayram izninde olduğu için bilgi alamadık ilk gebeliğim sağlıklıydı bir sorun yaşamadım bunda birden fazla sağlık sorunu vardı neden oldu hiç bilmiyorum