Bı kaç gün öncede geçmeyen doğum sancılarım başlamıştı 33 hafta olduğu için doktor doğumu durdu şimdi 34+2 hafta olduk ama bağdaş kurarak oturdugumda çok kötü ağrı giriyor sırtıma ve karnıma azıcık yurusem dogacakmis gibi hissediyorum sizce hastaneye gitmeli miyim yoksa sancıları evde mi cekmeliyim 2 doz ciğer geliştirici vurdular zaten