Kizlarr bugün kontrolüm vardı 33+2 deyim nst de sanci gördüler sonra iğne ve serum verdi verdi sonra tekrar nst ye bağladı bu defa progestan verdi cumartesi tekrar cagirdi doğum olur mu olursa sorun bebekte sorun olur mu kilosu vs normaldi 3 gün boyunca yatıp hiç kalkmam gerektiğini söyledi sizce 33. Haftada doğum olur mu