MevaErsoy 39 + 3 haftalık hamileyim su ve nişan gelişi olmadı Sancım da yok sadece kasılmalarım oluyor doğum öncesi belirtiler nelerdir neler yaşadınız tecrübeliler tecrübelerini paylaşabilir mi
ZeynepDuru17 MevaErsoy suyun geliyo genelde önce ama çok aşırı gelirde sancin olmazsa hastaneye git suyu tükenir bebeğin
denizalismom MevaErsoy 39+2 de nişanım geldi akşamında sancılarım sıklaştı 39+3 te sabah 5 te doğum yaptım 🌸
Nesrinozbek MevaErsoy bnde 39+5 oldum pazar gününe yatış verdi doktor 40+3 olucam suni vericek çatıya baktı 2santim açıklık varmış
MevaErsoy Nesrinozbek bana çatı muayenesi yapmadı yapmayacağını söyledi bayram tatili zaten beklemedeyiz😂
Hekdxns MevaErsoy 40 haflık olduk beklemedeyiz hiç bir belirti yok yarın doktor kontrolumüz var bakalım
Gizmo94 Ben 39+0 da doğurdum. Doğumdan bir gün önce nişanım gelmişti. Hiç sancım olmamıştı. Suyum gelince hastaneye gittim.