12.5 günlük hamileyim ilk günden beri dilime,dudagimin iç kisimina yaralar çıkıyor. Dilimde derin çatlaklar vardi zaten çocukluktan şimdi iyice arttı ne yapacağımı bilmiyorum aklıma kötü kötü seyler geliyor doktora gittim hamilelikte vitamin eksikliğinden olur dedi geçmiyor