Biz şuan 36+5 günlüğüz kızımla eşim işteyken doğum olursa diye korkuyorum evimiz biraz hastaneye uzak varmı böyle olanlar iş dolayısıyla sakaryadayız akraba falan yok annemde doğumda gelecek yanıma. Duyduğum kadarıyla doğum hemen başlamıyor ama insan terettüd ediyor yinede