Mayismom Merhaba kızlar, 33+5 olduk. Bir aydır bebeğim günde 10 kez ve belki daha fazla hıçkırıyor. 5-10 dakika sürüyor. Bu kadar sık hıçkırık tutmasına şaşırıyoruz. Sürekli hıçkırık tutan bebişleriniz var mı
svncgldgn Mayismom hıçkırması iyi bir şey ciğerlerinin geliştiğini gösteriyor 35+1 iz bizimki de öyle sürekli hıçkırıyor, bir sorun değil aksine iyi bir durum hıçkırmaları 🥰☺️🤗
Mayismom esraauznts normal hareketlerinden daha yavaş oluyor benimkinin ve ritmik oluyor kalp atışı gibi
svncgldgn esraauznts Benim bebek aşağı dönmüş tam kafasını hissediyorum kasığımda sağ tarafımda seyirme oluyor böyle damar atımı gibi ve baya durmuyor 😂
denizalismom Mayismom benim de öyledeydi uzun sürüyordu doğdu yine öyle 😂 hatta uzun sürünce hıçkırığına ağlıyor 🤣🤣