Ama memleketimde hic kadin doguma gorunmedim ilk kez kontrole gitmis olcam tereddutte kaldim cünkü bi kac sefer muayene istiyolarmi acaba yoksa hemen gorup gun veriyomu cok bilgisizim bu konuda acaba arasam hastaneden gitmeden bilgi verrlermiki yozgata gidicem oğlum var 3 yasinda en azindan doğum orda olursa annemler ona bakabilir burda arada kaynasin istemiyorum garibim 🥺🥺🥺