Prenses_annesiii Merhabalar 17 + 4 günlük bebeğim ve 2. Hamileliğim bebek hareketlerini sadece 1 kez hissettim onun dışında hissedemiyorum sizce normal mi? Siz kaçıncı haftadan itibaren düzenli hissettiniz
Teacherblue Prenses_annesiii doktor bana da hissedersin dedi 2. Gebeliğim ama hala anlamıyorum. Ultrasyonda sadece hareketlerini görüyorum ince bir yapım da var oysaki ama birkaç haftaya daha rahat hissedersin demişti 17+6 benim de
br2023 Prenses_annesiii 15 haftalıkken hissetmiştim damar atması şeklinde şuan 18+4tteyiz kaç gündür kesilmişti hareketler bugün gene hissetmm☺️Normal diye biliyorm
Prenses_annesiii Teacherblue bende aynı şekilde demek ki normal ☺️ evham yapmaya gerek yok inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
semanur0456 Prenses_annesiii benim de 2 nci gebelik 14 . Cü haftadan itibaren düzenli hissettim , hissediyorum
Limonlukekkk Prenses_annesiii ilk gebelikte 20 ye kadar hissedilmeyebilir hatta 23 te bile hisseden var