Elifasell Dmrhzn biz de asel belinay koyacaktık. Ama belinayın anlamı güzel değilmiş. Koyulmaması gerekiyormuş vazgectik 😔😔
Sukoo33 Gul__999 ADEN (cennet bahçesi) bı kızım olursa kesınlıkle bende bu ismi koyacam. 😍 yanına uyumlu ek bir ısımle dahada güzel olabılır
Prensesannesi2509 Sukoo33 Aden cennet bahçesi demek değil iyi araştırın derim. Adn cennet bahçesi Aden çok başka.
Sukoo33 Prensesannesi2509 google de yazan o yine yazdım yine cennet bahçesi yazıyor. Anlamı nedir o zaman ?
Twinsmom16 btytgy ben de tek koyacaktım numerolog birinden destek aldım kısa isimlerin yetersiz olduğunu söyledi ve bu şekilde kombin ettik isimleri ☺️
btytgy Twinsmom16 memnun kaldınız mı kimden destek aldınız peki bu konuyu ben de çok araştırdım. iki isim eşim de istemiyor diye düşünmedik ama kafam da karışık. İkinci isim olursa ilay ece düşünüyorum emin değilim🥹