Oges benim 20 haftalıkken dönmüştü doğum kanalında şimdi bebeğim 27 haftamdayım dönmeye niyeti yok kızlar hepsi mi nazlı anlamadım doktor yatış verdi progestan 200 mg kullanıyorum ve doğum yapana kadar kullanacağız gibi adalat 3 gün devam ettim bıraktım.Yalancı Doğum sancılarım olduğu zaman kanamam oldu diş eti kanar gibi o geçti. Dinlenmek şart 🙏🏻