Merhabalar kızlar,
Bugün doktor kontrolünü yaptırdığım özel hastanede şeker yüklemesi yaptırdım. Ben sağlık sigortası karşılamıyor sanıyordum burada da çoğu kişi sağlık sigortasının karşılamadığını söylemişti. Ödeme işlemine geçtiğinizde ücret talep edilmedi. Tabi benim doğum teminatı sigortam var hamile kalmayı düşündüğüm zaman yaptırmıştık belki normal sigortası olanları karşılamıyor olabilir. Bunu yazmamın sebebi bilmeyen annelerin görmesi için ben çünkü biraz yanlış yonlendirildim ve devlet Hastanesi’nde de hiç randevu bulamamıştım mecbur ücret vererek özel hasyanede yaptırayım dedim. Birde ben 19 yaşındayken şekerden suphelenmisti doktorum ve şeker yüklemesi yapmamı istemişti o testi yaparken istifra etmiştim ve yaptiramamıştım bugunde yine istifra ederim yaptiramam diye korkuyordum çünkü böyle şeyler asla icemem şurup bile icemeyen çocuktum. Bana elma aromalı içecekten verdiler ve gerçekten o kadar rahat içtim ki hızlar 2 ay önce yengem yaptırmıştı ona aromasız vermişler ve çok zorlamıştı içerken hamilelik bulantısı çok olan biriydi. O yüzden buradan yazmak istedim benim gibi olanlar varsa ve korkuyorsa aromalı olanlardan verilmesini rica edin özellikle ben Elmalı dan gerçekten memnun kaldım mide bulantısı vs yaşamadım.