Gizem9688 Ben ilk doğumumu da orada yaptım şimdi bu ayın sonunda tekrar doğumum var. Bende tek refakatçi kaldı eşimde istediği her an gelip gidebildi. Arkadaşımda 2 kişi kalmıştı bir sıkıntı çıkartmadılar.
Doğum sonrası bebek takiplerinde veya diğer talep ettiğim durumlarda bir sorun yaşamadım. Herkes güleryüzlü ve yardımcı olmaya çalıştı açıkçası o kadarını ummamıştım 😄 Gecede her seslendiğimizde gelip yardımcı oldular ve bilgi verdiler. Oda temizliği, çöplerin toplanması, yemek konusunda da gayet titizler.
Çıkışta bir kutuda hediye verdiler bana. İçinde de triko battaniye , zıbın, pişik kremi, eldiven, patik, şapka ve uyku arkadaşı vardı hatırladıklarımdan. Çoğu kişi almadık demişti başka konularda şuan veriliyor mu hiç bilmiyorum.