Prrressesannesi canim acillerden ücret alinmiyor. Benim arkadasimin ssk falan yoktu acilden giris yapip ameliyat bile oldu.apandist .ucret odemeden. Ama giriste ucretsiz olmasina ragmen ucret talep ediyorlar. Ucretsiz oldugunu nie ucret talep ettiklerini belirt gerekirse tartis. Ben bandirma oturuyordum eskiden ve kesinlikle acillerde para talep etmiyorlar