Yeterkocoglu bade-06-bade cinsiyet için çok erken henüz sabırla bekleyin derim bana 17+5de erkek dediler 21+3 de kız da netlestik😀 ama sizin kese şeklinden erkek diye düşündüm
bade-06-bade Yeterkocoglu forumda herkes sorunca Bi merak oluyor insanda haliyle hayırlısı olsun inşallah tabi Bi heyecan Bi merak nolacak bu halimiz😂