ESntrk Ağzımda acı bir tat oluşuyor berbat bi his ne yersem yiyim hemen ardından tekrar bu tat geliyor ne zaman geçer bu?
Hiranurunannesiii ESntrk Aynı durum bendede var. Ne yersem yiyim o tat geliyor peşinden. 11 haftalık olduk ama geçecek diye bekliyorum. Sakız, şeker iyi geliyor arada ama ağızda hep o tat rahatsız edici.