biranne__ Kızlar belkide saçma bi konu olucak ama çocuk rahimdeyken bu farkı ne zaman ayırt edebilir tam olarak. Benimki sadece gece tekme olarak hareket ediyor 19. Haftadan beri gündüz yemek zamanlarında yuvarlanıyor o kadar. Bilmiyorum merak ediyorum…
MorKelebek54 biranne__ bence gece gunduz oluo olmamasi onemli degil yani onlarin suan o gecesi gunduzu yok canlari ne zaman isterse hareket ediyolar iste mesela dogduklarindada gunduzleri cogu zaman uyicak ona bakarsan ayni anne karninda oldugu gini olcak tek fark acikip aglicak tepki vercek bunu yaparken bile askinda uyuyo olcaklar yine onlarda ilk zananlar uyuma uyanma diye bisi yok cunku hel uyuyolad
Babyar biranne__ geceleri dinlenmeye geçtiğinizde daha fazla hissediyor olabilirsiniz. Gündüz hareket halinde o kadar çok hissetmiyor olabilirsiniz
Nnoktaa biranne__ gün içerisinde hareketli olduğunuz için anne karnında sallanıp uyuyor. Siz uykuya geçtiğinizde ise. Oooo bu anne kadın niye durdu. Hadi biraz hareketleneyim diyorlar 😄
biranne__ Babyar yok kız gündüz bişi yapmıyorum oturuyorum hareket faln yok sadece yemek yerken yuvarlanıyor o kadar ama gece çok hareketli resmen sallıyor karnımı tekmeleriyle
Civciv53 biranne__ benimde kız geceleri çoşuyor midemi bulandırıyor bazen 🤣 kudurmayak mı niloya diyor organlarıma resmen 🤣
amayinedeiyiilerledim biranne__ bebeğin hareketi amniyon sıvısı durağanlaşınca artar. Gece veya gündüz yattığınızda dinlendiğinizde amniyon sıvısı durağanlaşır, bebek uyanır ve hareket eder. Siz hareket halinde iken amniyon sıvısı hareket eder bebek o hareketle uyur
Mmeelliikkee biranne__ gece gündüz ayrımından değil . Sizin aktif olduğunuz saatler ayakta yürürken iş yaparken vs onlar amnios sıvısı çalkalanır ve bebek sallantıda genelde uyur .. sen uzandığında hareketsiz kaldığında hareketlenir.