Dlar 26+3 üz kızlar 2 gündür arada bir aaşğoya baskı sanki hissediyorum birde arada sızı giriyor gidiyor tedirgin oluyorum sorun yoktır dimi ya
rmyscmc Dlar bende de oluyordu o zamanlar sanki çekilme gibi uzanınca falan ama geçiyor magnezyum falan iç
Mer3459 Dlar bende aynı 26+4 sanki ayagaıyla bastırıyor gibi rahimde ole bir ağrı ağırlık var gibi rahatsız ediyor
Dlar amayinedeiyiilerledim ay hep değişiyordu zaten her gittiğimde farklı pozisyon da diyordu doktor ama bu sefer baskı olunca aklıma o gelmedi
Dlar rmyscmc evet uzanınca geçiyor kalkınca baskı anlayamadım bitürlü magnezyum mu geçirdi ben zaten multivitamin kullanıyorum doktor magnezyum fazla vat onda iç dediği için Bahadır içiyordum
Dlar Mer3459 evet aynı durum ya 2 gün sonra gidicem randevum ozaman var ama insan düşünüyor 2 gün ne yapcam bişey olursa diye korkuyorum