Yavuzzynpmhra merhaba, ben bu postu açtıktan 2 hafta sonra kürtaj oldum maalesef, boş gebelikti. Betam artmaya, Kese büyümeye devam ediyor ama bebek oluşmuyordu.🙂
Şuan yeniden hamileyim 31 haftalığım. Post yaklaşık 10 ay öncenindi. :)
İnanın bu geç döllenme olaylarını da hiç anlamıyorum. Umarım sağlıklı bir gebeliğiniz olur 💙 Bebeği görememiş miydiniz muayenelerinizde?