Bsnrarslan75 Kızlar 18+4 ve bebeğim hareketlerini histemiyorum önceden az da olsa pit pıt yapıyordu bugün sabah sadece uyandığımda yaptı ve hala hisetmedim sizce normal mi biraz panigimde lütfen bilgi verirseniz
Bbuse12 Bsnrarslan75 daha cok erken 25. Haftadan sonra duzene giriyorlar o haftalarda 1 gun hissedip 5 gun hissetmedigim olmustu
leyla3838 18+1 iz dün kontrol vardı.Genelde gece hissedersin pozisyonu tersse hissetmezsin fazla panik olma dedi