Benim tüp bebek progestan sabah öğle akşam 2 şer tane kullanıyorum ,iğnesini de günde bir, coraspirin ve ayrıca günde bir kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum hepsi tedbir 3 aylığa kadar çok önemliymiş ,progestan ve iğnesini 12. Haftada bırakacağım inşallah ☺️