duyguayknt Kızlar 24+0 haftalık hamileyim gündüzleri bebeğin hareketlerini çok hissetmezdim ancak yattığımda uzandığımda baya hissederdim. Ama 2 gecedir hareket hissediyorum normal mi bu durum başına gelen var mı çok stres yaptım yardımcı olur musunuz 🥺
1palyaco duyguayknt gündüzleri hissediyormusunuz? Yoksa 2gündür hem gece hem gündüz mü hissetmiyorsunuz . Endişe etmeyin tatlı yeyin sola yatın bende hissetmiyorum bazen ozaman sırt üstü uzanıp avuç içlerimi göbeğime koyuyorum birkaç dakika bekliyorum çok minik tekmeler atıyor ozaman içim rahatlıyor . Deneyebilirsiniz .
Merve_3351 duyguayknt bi ara bendede duraksadı bi kac gün sonra eskisi gibi simdi 32 haftadayım titretiyor🤣
duyguayknt 1palyaco Gündüzleri çok nadir hissederdim ama 2 gündür hem gündüz hem gece hissedemiyorum. Söylediklerinizi uygulayacağım çok teşekkür ederim ☺️