Leylasezerleyla Merhaba Hanımlar ,erkek bebeği olacak olanlar rica etsem hangi isimi koyacağını yazabilir mi ? 31.haftadayız ama hala isim bulamıyoruz.İlk oğlumun ismi Furkan 💐
keremtahamom_ Leylasezerleyla biz de bu zamana kadar çok kararsız kaldık 30. Haftadayız. Kerem Taha düşünüyoruz büyük ihtimalle koyacağız artık😊