Yuli ayy maşallah çok güzel bir doğum olmuş. Ben doğumun her türlüsünden tırsıyorum ama normal olmasını istiyorum dediğiniz gibi epidural falan olmadan hatta suni sancı bile istemiyorum anam babam eski usul doğurmak istiyorum kısmetse 😌 yalnız plesenta previa olma ihtimalim var bana da sezaryen yolu görülebilir sizin doğumunuzu okuyunca biraz rahatladım 😊 sağlıklı hayırlı büyüsün bebişiniz 😘😘