Kan pıhtılaşması yaşayıp oksapar ve coraspin kullanan gebeler 30. Haftadan sonra 10 saatlik gibi uzun yola çıkmamizda bı sakınca var mıdır yaa? Doğuma memlekete gitmek istiyorum ama bu problem beni korkutuyor gidemicek gibiyim doktorum ben risk almam dedi kararı bana bıraktı sizler ne düşünüyorsunuz?