Mutlaka ya yaptırın ya da şeker ölçüm cihazı alıp takipte olun .Benim ilk gebeliğimde vardı ordan tecrübe olduğu için 2.de cihaz aldım tekrar 20.haftadan bu yana 31.haftadayım her gün ölçüm yaparak ilerliyorum .Dediğim gibi öncesinde de olduğu için tecrübeye dayalı yaptırmadım .Cihazda diyet ve yürüyüş yapmamam rağmen düşmese mutlaka endokrine giderdim ama mutlaka yaptırın derim .Yine olsa yine yaptırırdım .Çünkü şeker gebelikte çok önemli .Yaptırmamak büyük zarar olabilir .Bilmek en güzeli .Ayrıca 20.haftalarda 3 aylık şekere bakıldı normal denildi ama hafta ilerledikçe şeker artıyor daha belirgin hale geliyor .