Kizlar benim 2 genim heterzigot bide 4/G 5/G çıkmıştı doktor 36 haftada coraspini kesicez dedi 36 oldum persembe gunu kesicez buyuk ihtimal daha onceki gebeliğim dusuk oldu pıhtılaşmadan dolayi korkuyorum sadece igne yeterli olucakmi ignenin etkisi 12 saat diyorlardi cunku biri bana anlatabilirmi aspirini birakinca bisey oluyomu doktorlarada guvenemiyorum daha onceki gebeligim doktor ihmalide vardi😞