Aytnnn merhaba keloid rahatsızlığınız var. Benim de var bu rahatsızlıktan. Ciltte ameliyat olduktan sonra kesi yerlerinde yakın zamanda veya sonrasında oluşuyor. Bir çeşit deri rahatsızlığıdır. Cildin kendini extra onarmasıyla oluşur. Ağrı acı hissettirmiyor. Sadece ameliyat izleri böyle kabarık kalıyor. Görüntüsel bir durum. Ben senelerdir en ufak bıçak çiziğinde bile bunlardan yaşadım. Doktorlar bir krem öneriyor. Bayağı pahalı. İsmini yazmayım siz doktora görünün. Benimkileri geçirmemişti. Bir de birkaç yeni tedavi çıkmış. Dondurma vs gibi. Ben denemedim ama. Benimkiler ne yapsam geçmedi. İyi bir cildiye doktoru bakar bakmaz anlayacaktır. Geçmiş olsun