22 haftalık hamileyim dünden beri affedersiniz ishal ve kusma halim var neden olduğunu da bilmiyorum bir türlü geçmiyor mide bulantım şuan yok ama ishal hala devam ediyor acaba neden yediğim biseymi dokundu yada kullandığım vitamin ve kan ilacı mi öyle yaptı ama normalde hiç böyle birşey görmemiştim acaba normalmi hamilelikte?