1palyaco Fatma2123 benim şişti ama benimki varis gibi daha çok . Varis oluşumu var yani damarları şişti.
Ruyaninannesi12 Fatma2123 evt pek hakim değilim ama muayene eder altan bakar eğer sıkıntı yok sa normal doğum çok büyük ise patlama riski varsa sezeryan benim vardi engel olmadi ama şuan giti bazen ikinica elyince fark ediyorum