maybemom 8+2 deyim ve 2 haftadır hiçbir şey yiyemiyorum kraker leblebi yogurt falan dısında ne yersem cıkıyor ve artık safra suyuma kadar cıkıyor cok zorlanıyorum yasayanlar naptılar
Elfkzlky maybemom çektik canım napicaz 🥲 allah yardımcın olsun. Doktoruna bahset bulantı ılacı içersen iyi geleblr ama cogu işe yaramadgını soyluyor. Ben de de bulantı cok kotuydu. Ama atlatıyor insan geciyor. Uzme kendini bu da bi evre. Az kaldı 🌸
1palyaco maybemom ben bundan dolayı 1gece hastane de bile yattım 🥴 prilam kullanmaya başladım daha sonra 19.haftaya kadar kullandım . Kullanmadığım zamanlar istifra ediyordum .
Deletedmom_88 maybemom prilam kullanabilirsiniz doktorunuza danışıp, tamamen geçirmiyor elbette ama sizi çok rahatlatır 🙏🏻
Meryoss maybemom benimde öyle 6 haftalıkken bı başladı hala geçmedi 19+4um hala ne zevk alıyorum yediğimden ne bişey direk cikiyor prilam Dr yazmisti doktorum o biraz azaltıyor ama tamamen geçirmiyor canim