GuzelMelegimm Baklavayı çok yapmışım da şerbetli mi şerbetsiz mi atayım buzluğa. Çıkınca tadı nasıl olur. Cam borcam da atsam cam kırılır mı
Eko93 GuzelMelegimm ben olsam serbetsiz atarım çıkarınca serbeti dokerm daha iyi olur. Bence cam da atmayın tatlı tepsin varsa öyle koy buzluga
merylii_ GuzelMelegimm şerbetsiz at bir şey olmaz ben atıyorum hep, cam çatlayabilir saklama kabına falan koy, ben şeffaf plastiklerden almıştım onlarla güzel saklanıyor, çıkınca 1-2 saat duruyor sonra şerbetliyorum güzel oluyor
Civciv53 GuzelMelegimm valla benim annem hep çok yapardı pişirip güzelce tepsiyi sarardı. Şerbetlemeden. Yiyeceğimiz zaman tekrar fırında ısıtır öyle şerbetlerdi baya da durduğu olmuştu. Buzlukta biraz koku siniyor diye
pamukpamukoldum GuzelMelegimm bizim burda şerbetli koyuluyor Cıkınca yine aynı Şekerleme filan olmuyo
Handevich Şerbetli şerbetsiz fark etmiyor bence. Bir kere bayramda ev baklavası artınca denemek amaçlı şerbetli tatlıya buzluğa attım streçleyip saklama kaplarına koydum koku çekmesin diye. Hiçbir şey olmamıştı ara ara yiyeceğimiz kadar çıkarıyorduk mis gibi oluyor
dogurangaplumba GuzelMelegimm Şerbetsiz atarsan birsey olmaz derindonduruya koyacaksan borcamla olabilir ama buzlukta cam ve türevleri olmaz canım