Asellfatma İlk hamileliğimden karın bölgem de bir çok çatlak izi kaldı şimdi ikinciye hamileyim krem kullanmamın bir anlamı olur mu
Merve_3351 Asellfatma .tatlı badem yağı da çok işe yaradığını söylüyorlar amac o bölgeyi yeterince nemli tutmak bundada çok işe yariyor bende krem aldım.ama badem yagi ve bebek yaği agirlikli kullaniyorum
Wish Asellfatma daha da artmaması için bence kullanmalısınız, kullanmayınca sanki kaşıntıda oluyor gibi hem daha rahat edersiniz… Kremden çok yağlar daha çok nemlendiriyor