Ben çok erken hissetmeye başladım ama düzenli değildi hareketleri. Günde bir kez filandı.
Acaba hareket hissediyorsun ama gaz mı zannediyorsun? Karnında hiç mi hareket yok. Tabi hissetmiyor olman da çok normal ama belki sen hareketi çok büyük beklediğin için anlamıyorsundur. Böyle minicik hareketler. Küçücük bir dokunma mesela. Öyle tekme filan olmaz bu haftada.