HK1 Kızlar sabahları aşırı bulantım ve kasık ağrım var. Göğüsler de de hassasiyet oluştu. Akıntım çok arttı.Bat 19 nisan sizce gebelik var mıdır
sweetmom_ HK1 benim de bat 19 Nisan. Göğüsleri çok ağrıyor ve aşırı akıntım var afedersiniz beyaz renkte. Geçen gün iç çamaşırım bembeyaz olmuştu. Yarın test yapmayı düşünüyorum 😁. İnşaallah ikimizde gebeyizdir.
HK1 sweetmom_ benimde ayni şekilde akıntım var test yaptım ben negatif çıktı ama erken olduğu için bence. Kan testi de yapmadım regl gününe yakın yapacağım
Meryemkirci sweetmom_ 6 gun onceye kadar test yapmayın bence benim de 8 gun once yaptigimda negatif cikti 6 gun once pozitifi gordum silik sekilde
sweetmom_ Meryemkirci maşallah darısı başıma inşaallah. Aynen beklemek daha iyi. Dua eder misiniz benim adıma lütfen. Gebelerin duası kabul olurmuş. Ramazan Bayramı’nın yüzü suyu hürmetine inşaallah 🤲🏻
HK1 sweetmom_ Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. İnşallah vatana millete hayırlı vicdanlı merhametli sağlıklı evlatlarımız olsun.
Meryemkirci sweetmom_ tanıdığım tanımadığım kim varsa her zaman Dualarimdasiniz rabbim isteyen herkese hayirli ve sağlıklı bebekler nasip etsin insallah 💝