Kızlar ilk doğumumu yaptım dün öğlen saatlerinde 💙
Hayatında ameliyatta bir kere girmemiş bir olarak sadece onun stresini yaşadım onun dışında inanılmaz hızlı akıp gitti zaman.
Bebeği 5 dk da çıkardılar o gittikten sonra inanılmaz sıkıldım hatta 😅 sürekli ben ne zaman odaya geçicem diye sordum bebeğimin yanına gitmek istedim biran evvel yanağıma ilk verdiklerinde dedim ki bütün herşeye değer iyikii 🙏🏼🤍
Sürecim sonrasında biraz zordu ağrı sızı oluyor tabi ama bugün 2 günüm sayılır oturabiliyorum doğrulabiliyorum ağrı kesiciler iyi geliyo hiç ameliyet olmamışım gibi yürüyebiliyorum.
Sadece bebeğim doğum esnasında su yutmul diye emzirmemi çok istemedikler 5 dk 5 dk emzirdim göğüslermin herbirni sonra mama takviyesi aldım ilk gün olduğu ve bu durumda olduğun için elimden bişi gelmedi sıcak suyunyapmak istedim ancak yeni yeni ayaklanabilşyorum deneyeceğim.
Emme konusunu çözersem hiç sıkıntı yok bakalım ☺️🧡