Babymom07 ben 16.haftamda almaya başlamıştım. İndirimde buldukça, imkan dahilinde alın derim. Hepsini son anda almak maddi manevi olarak zor gelir. Yavaş yavaş başlarsanız hem maddi olarak zorlamaz hem de çok yorulmazsınız. Çocuğa iyi gelir gelmez nerden bilecekler. Annelere iyi geliyor bosverin. Eşyaları aldıkça bebeğin geleceği fikri mutlu ediyor. Hiçbir büyüğüm böyle bi şey söylemedi, alınacak zaten indirimde buldukça al dediler daha çok.