Yusragezer Kızlar nişan nedir nasıl oluyor biraz önce tuvalete gittim sümüğümsü renkli birşey gördüm nişan mıdır bu
Merve1414 Yusragezer 30. Haftadan sonra basına herşey gelebilir her an doğum icin hazir ol derdi bana ebe 34+6 için de erken değil gelebilir her hamilelikte farklı olur kendini riske atmamak ve acilman varmı yokmu diye bence acile git sonuçta bayramda ayakta falan kalırsın biyerlere falan gidersin durumuna göre davranirsin
aresinannesi1 Yusragezer genelde bu son haftalarda idrar yolu enfeksiyonu çok oluyor diyorlar benimde geliyor sürekli sarı şekilde fazlasıyla akıntı ama normal dedi doktorum
erva_ Yusragezer doktorumla görüş istersen.ama nişan geldikten haftalar sonra doğum yapan o kadar insan var ki
Dilarakrkc İlk hamileliğimde bendede geldi 34. Haftamda ve 40. Haftada normal doğum yaptım, yinede doktoruna sor bence
aslhnkrts9 Merve1414 o kadar haklı ki acile bi gidip görün bende de sadece her zaman hissettiğim ağrılardan vardı diye önemsemedim 5 cm açılmam varmış 34 de doğum yaptım.acile gidip bi muayene ol için rahat etsin
Merve1414 aslhnkrts9 ben post sahibi değilim ama 2. Hamileliğimde bende 35 de doguracktim serumla durdurdular Allah’tan 2 cmden fazla açılma olmamıştı 3. Doğum korkusu var şimdi 31 haftaligim
Civciv53 Yusragezer benim 18+3 de gelmişti önce koyu sarı (kahveye yakın) akıntı ama böyle katı bir akıntıydı. Sonra akıntı içinde pembe kan geldi hastaneye gittiğimde 1.5 cm açıklığımın olduğunu söylemişlerdi