busrayldr1 instagramda ebesumeyyenur var gönderilerini okuyun (aslında instagramdaki çoğu ebe anlatıyor🫠)
Gerçekten bebeğe ve kendi vücudunuza saygı duyup beklediğiniz zaman kesisiz su gibi doğum oluyor
Allaha güvenip inanıp bırakmak lazım aslında ben öyle düşünüyorum bende 40+2yim
Tabi sık kontroller dahilinde 😊