Ya kızlar 10 12 gün oluyor rahim filmi çekileli ben 2 kez çekildim ikisi de anestezili oldu ilkinde sadece 3 gün pembe lekelenme yaşadım sol tüp kapalı denildi bu 2.çekildiğim ise yine anestezili doktor 2 kez verdim ilacı sol tüpü açtım dedi 3.yü de tedavi amaçlı verdim dedi anestezi den uyanmam zor olmuş uyanında komple sedye kan olmustu afedersiniz klasik adet sancım vardı neyse çok şükür bitti dedik birkaç gün lekelenme normal hadi maksimum bir hafta olsun yumurtlama filan da geçti değerlendiriyor gün aşırı ama benim kahverengi bazen çamur gibi lekelenme geçmiyor bu neden olur başına böyle bişi gelen var mı ? 2,5 cm sol da çikolata kistim var baska da bi problem yok anlamdım oruç ta tutamadım lekelenmeden dolayı artık 10 günü geçince özüre giriyır diye tutmaya başladım sizce neden olur geçmiyor az önce baktım yine geldi kahverengi akıntıyla geliyor